wtorek, 6 sierpnia 2013

Rozdział 19 - Komplikacje



Violetta
Nie mogłam uwierzyć w to, że tato się zgodził. Leosie jednak ma ten swój dar przekonywania. Kocham mojego lizuska. On potrafi każdego przekonać jeśli bardzo tego chce, nawet mojego ojca. Dobrze, że się zgodził, bo zamiast spędzać wakacje z ojcem, który cały czas pracuje i gada o tych swoich biznesowych sprawach, spędzę część wakacji z moim ukochanym świrusem. Zapomniałabym… Podczas, kiedy my będziemy na naszych wakacjach, Leon ma swoje 19 urodzinki. Zaplanuję coś niezwykłego.
Uściskałam tatę i poszłam z Leonem do mojego pokoju.

Leon
Zawsze wierzyłem w swój dar  przekonywania, jednak myślałem, że tym razem, z ojcem Violetty to nie zadziała. On jest bardzo stanowczy i nadopiekuńczy, zwłaszcza jeśli chodzi o jego córkę. Mam nadzieję, że spędzimy z Violą cudowne wakacje. Właśnie szedłem z Violą na górę, gdy tam dotarliśmy, Viola usiadła na łóżku a jak obok niej.
- Cieszysz się? – zapytałem ją.
- No jasne, przecież będzie razem, przez tyle czasu, sami.
- Najbardziej się z tego cieszę. – powiedziałem i pocałowałem ją namiętnie, ale z każdą chwilą nasz pocałunek stawał się coraz bardziej namiętny. Niestety… Wszystko co dobre szybko się kończy. Do Violi zadzwonił telefon…

Camila
Bardzo wygłupiłam się przy Broadway’u. Myślałam, że on coś do mnie czuję, ale niestety myliłam się. Podsłuchałam jak rozmawiał z Diego. Mówił coś o tym, że kocha Violettę i chce rozdzielić ją i Leona. Powiedział to Diego, ponieważ to jego najlepszy przyjaciel i jak knuć to razem. Musiałam jak najszybciej zadzwonić do Violi, nie mogłam pozwolić na to, aby ten ich cudowny związek się rozpadł.
C: Viola? – w tle usłyszałam głos Leona, który mówił „W takim momencie…”
V:  Ooo… Cześć Cami.
C: Nie przeszkodziłam wam?
V: Yyyy… Stało się coś?
C: Owszem. Możesz dać na głośnomówiący? Chcę, żeby Leon też usłyszał to, co mam do powiedzenia.
V: Dobrze, już możesz mówić.
C: A więc słyszałam jak Broadway rozmawiał ze swoim najlepszym przyjacielem Diego o tobie Violu.
L: Co takiego?
C: Tylko nie wkurzaj się Leon…
L: No powiedz o co chodzi!

C: Broadway mówił Diego o tym, że musi mieć Violettę tylko dla siebie i, że zrobi wszystko, żeby tak było. Musiałam zadzwonić i o wszystkim powiedzieć, żebyście wiedzieli czego się spodziewać. Jeżeli dostaniecie jakiś filmik lub zdjęcie najpierw porozmawiajcie, bo może okazać się, że to podstęp Broadway’a.
V: Dzięki Cami, na pewno będziemy uważali.
L: Dzięki za info. Dobranoc ;-)
C: Dobranoc wam.

Violetta
Nie wiem co o tym myśleć. Musimy jakoś sprowokować ich zachowanie, aby ich plany wyszły na wierzch.
- O czym myślisz? – zapytał mnie Leon.
- O tym, o czym powiedziała nam Cami.
- Ja też się zdenerwowałem, ale nie możemy im na to pozwolić.
- Cami ma rację, po każdym incydencie teraz będziemy musieli porozmawiać ze sobą i wszystko wyjaśnić, żeby nie było, że przez ich głupio intrygę stracę mojego cudownego chłopaka – powiedziałam i pocałowałam go.Resztę wieczoru obmyślaliśmy jaką zrobimy zasadzkę na chłopaków…

Maxi
Kocham Naty i jutro wreszcie jej to powiem. Tworzymy razem naprawdę cudowną parę i mam nadzieję, że tak zostanie już na zawsze.

Naty
Kocham Maxi’ego. Naprawdę go kocham. Jest dla mnie najważniejszą osobą. Zaprosił mnie na randkę, która będzie jutro. Muszę mu wszystko powiedzieć. Chcę być z nim do końca świata i jeden dzień dłużej. Oby tylko nikt nam nie przeszkodził. Wiem, że niektórym nie podoba się nasz związek.

Violetta
Nazajutrz przyszedł po mnie Leon. Wyglądałam dzisiaj naprawdę ładnie, chciałam wzbudzić w tych chłopakach złość. Szliśmy z Leonem do Studio i cały czas omawialiśmy nasz podstęp.Gdy doszliśmy od razu skierowaliśmy się do Sali muzycznej. Napisaliśmy wczoraj piosenkę. W pewnym sensie chodzi o ten plan, ale ta piosenka jest o naszej miłości i jest naprawdę szczera. Nazywa się „Nuestro camino” . Leon zaczął grać na klawiszach, a ja zaczęłam śpiewać, ale po chwili Leon do mnie dołączył.

Tanto tiempo caminando junto a ti
Aun recuerdo el día en que te conocí
El amor en mi nació tu sonrisa me enseno
Tras las nubes siempre va a estar el sol
Te confieso que sin ti no se seguir.
Luz en el camino tu eres para mi.
Desde que mi alma te vio.
Tu dulzura me envolvió.
Si estoy contigo se detiene el reloj.
Lo sentimos los dos el corazón nos hablo
Y al oído suave nos susurro

Quiero mirarte
Quiero sonarte
Vivir contigo cada instante
Quiero abrazarte
Quiero besarte
Quiero tenerte junto a mi
Pues amor es lo que siento.
Eres todo para mi.

Quiero mirarte
Quiero sonarte
Vivir contigo cada instante
Quiero abrazarte
Quiero besarte
Quiero tenerte junto a mi
Tu eres lo que necesito.
Pues lo que siento es

Amor

En tus ojos veo el mundo de calor.
En tus brazos descubrí yo el amor.
Vera en mi ella lo mismo?
Querrá el estar conmigo?
Dime que tu lates por mi también
Lo sentimos los dos el corazón nos hablo
Y al oído suave nos susurro

Quiero mirarte
Quiero sonarte
Vivir contigo cada instante
Quiero abrazarte
Quiero besarte
Quiero tenerte junto a mi
Pues amor es lo que siento.
Eres todo para mi.

Quiero mirarte
Quiero sonarte
Vivir contigo cada instante
Quiero abrazarte
Quiero besarte
Quiero tenerte junto a mi
Pues amor es lo que siento
Eres todo para mi

Quiero mirarte
Quiero sonarte
Vivir contigo cada instante
Quiero abrazarte
Quiero besarte
Quiero tenerte junto a mi
Tu eres lo que necesito.
Pues lo que siento es

Amor
Gdy skończyliśmy śpiewać spojrzałam w stronę drzwi, po czym pocałowałam Leona cały czas zerkając w tamtą stronę.
Zauważyłam w drzwiach chłopaków, którzy mieli naprawdę złe, ale też śmieszne miny…












                                          



__________________________________________________________________

Cześć. Mam nadzieję, że wam się podoba, trochę się nad nim namyśliłam. Dzisiaj tak gorąco, że nic mi się nie chce. Przepraszam, że tak późno. Liczę na dużo liczbę komentarzy, jeśli chcecie często nowe rozdziały ;-)

Pozdrawiam, Elena ;-* 

19 komentarzy:

  1. Ha.Ha. xD
    Fajny rozdział :) Czekam na kolejny ^^.
    Weruu♥

    OdpowiedzUsuń
  2. ekstra rozdział :)
    kiedy kolejny

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozdział jest boski! Naprawdę. Wiesz co? Dam ci rade. Olej komentarze. Ja też pisze bloga i mam coraz to więcej wejść, a nie mam komentarzy. Pisz dla siebie i dla przyjemności. Nie przejmuj się ilością komentarzy tylko ilością wyświetleń bo mi się wydaje, że jednak to jest ważniejsze. Ja miałam nawet taki okres, że chciałam usunąć bloga, ale mi przeszło. Pisze dlatego, że sprawia mi to przyjemność. I nic innego się nie liczy : ) Ja mam dwa blogi heden na pół z koleżanką o Violetcie. Mamy prawie 4 tysiące wyświetleń, a naprawde mało kom. Nie przejmujemy się tym i piszemy dla siebie. Drugi blog jest mòj własny i z nim też nie jest wcale tak kolorowo.
    3ym sie :D
    Pozdrawiam
    Maite♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Rozdział jest super, jak każdy!!!
    Czekam na next xD

    Pati;***

    OdpowiedzUsuń
  5. Znowu jaes tak mało kom.
    No ludzie proszę was!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Nie wiadomo Elena go pisze , więc ja nic nwm , a nie mogę ostatnio jej złapać nigdzie , więc ja też mam nadzieję ,że niedługo będzie ten rozdział :(
      *Weronika*
      p.s nie chciało mi sie logować ")

      Usuń
  7. Extra rozdział!!!
    I może Diego i Broadway polecą za nimi xD

    Laura Verdas

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ten blog <3
    Szkoda, że dodajecie tak rzadko,
    bo mało kom.
    Ale nie przejmujcie się!
    Blog i tak jest świetny xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS. Zapominałam się podpisać
      Lena xD

      Usuń
    2. Zgadzam się z Lena xD

      Miśka <3

      Usuń
    3. Miśka <3 Dzięki za poparcie xD

      Usuń
    4. xD xD xD

      Miśka <3

      Usuń
  9. Ten blog jest the best xD

    OdpowiedzUsuń
  10. Loffciam <3
    Mam nadzieję, że niedługo
    dodacie kolejny rozdział ;))

    Pozdrawiam
    Lusia

    OdpowiedzUsuń
  11. super, czekam na next ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoje zamówienie zostało wykonane!
    http://grafika-tu-i-tam.blogspot.com/2013/08/szablon-dla-weroniki-wbella-martin.html

    OdpowiedzUsuń