wtorek, 16 lipca 2013

Rozdział 4 -Nowa guwernantka

                                   Ludmiła

Nie wierzyłam w to co usłyszałam od Leona . Jak on tak może ...
- Ale jak to , dlaczego ? co ? Jestem najładniejsza , najbardziej utalentowana i ... - nie dał mi dokończyć
- Może chociażby dlatego . Myślisz tylko o sobie. - powiedział.
- Jakoś ci to nigdy nie przeszkadzało. - krzyknęłam.
- Bo byłem tak jak ty ! Zadufany w sobie , złośliwy , wredny ... Ale ja zrozumiałem to i już NIGDY taki nie będę .
- Jeszcze śmiesz mnie obrażać . Beze mnie nic tu nie znaczysz , nic ! - powiedziałam. Byłam wściekła , doś że zerwał to jeszcze obraża mnie, ja przecież jestem idealna ... 
- Dobra zakończmy to .
- Tak ciekawa jestem jak sobie teraz poradzisz beze mnie , Nati i Andreasa . - myślałam , że to go przekona. W końcu byliśmy ponoć najlepszą parą w Studiu i mieliśmy na balu zostać  królem i królową. Co teraz ?
- Ja go nie zostawię - powiedział Andreas - Stary , jestem z tobą. - dodał.
- Dzięki . - powiedział Leon.
- Ja mam Natalię , która mnie nigdy nie zostawi , nigdy ... Prawda Nata ?
- Taa jasne ...
- A teraz ... żegnajcie frajerzy - powiedział i odeszłam razem z Nati.

                                    Leon

-Wow Leon , nie wiedziałem , że kiedyś to zrobisz . W ogóle dlaczego zerwałeś z Ludmiłą ? Co ?- spytał mi się Andreas.
-  No wiesz jaka ona jest ... - próbowałem to jakoś wyjaśnić , nie chciałem , żeby ktoś wiedział , że to z powodu Violetty , przecież widziałem ją tylko raz w samolocie ...
- Taa jasne . może i jestem roztrzepany , ale wiem , że kłamiesz Leon . - powiedział . Trochę się zdziwiłem , no ale tylko on mnie rozumiał i był moim przyjacielem .
- Dobra, ale nikomu nie powiesz ?
- Nie , obiecuję .
Potem chyba przez pół godziny opowiadałem mu Violetcie i o tym co do niej czuje. Niestety musiał już iść , ale na koniec życzył mi szczęścia , cieszę się , że mnie nie zostawił .Zobaczyłem Maxiego , Camilę , Franceskę , Braco i Napo . Chyba muszę iść przeprosić . Wraz z Ludmiłą uprzykszałem im życie i teraz tego żałuje , może nie są tacy źli ...

                                    Maxi

Rozmawialiśmy właśnie o tym co zaszło pomiędzy Leonem a Ludmiłą , kiedy sam Leon do nas podszedł . Czy teraz sam będzie nam dokuczał , nie wiedziałem czego mamy się spodziewać.
- Cześć - powiedział .Dziwnie się na niego patrzeliśmy .
- Czego tu chcesz . - powiedział Braco .
- Chciałem was za wszystko przeprosić , wiem , że nie musicie mi wybaczyć , a co dopiero kolegować się ze mną, nie o to mi chodzi ... chce tylko , żeby było dobrze , przecież nie musimy się kłócić ... - powiedział . Leon ma chyba rację , nie musi tak być.
- Masz rację - powiedziała Camila . - Ale czemu taka zmiana , jeszcze przed wyjazdem byłeś nie do zniesienia.
- No w sumie to Ludmiła bardziej nas denerwowała , ale cieszymy się , że potrafisz przeprosić .- dodała Franceska .
- Dzięki . Macie rację , ale i tak czuję się winny . 
- A co się stało , że chcesz się zmienić ? - zapytał Napo , kuzyn Ludmiły, który jest totalnie inny niż Ludmiła.
- Poznałem inną dziewczynę , ale nikomu nie mówcie . Ok ? 
- Dobrze , dobrze , znamy ją ? - zapytała Cami.
- Nie wiem , mam na imię Violetta , to ona - podał nam gazetę. - Zostawię wam ją , zresztą jest Angie , oddacie jej ?
- Jasne - powiedziałem .
- To cześć 
- Hej
Poszedł.
- Przecież to ta Violetta , w której kocha się Tomas- powiedziała Fran i od razu uciekła .No nieźle ...

                                    Angie

Dobra , teraz albo nigdy - powiedziałam , będąc pod drzwiami domu Violetty i Germana.
- Witam , kim jesteś  ? - zapytała , mnie jakaś kobieta.
- Angie . Chcę zostać guwernantką Violetty - powiedziałam zdecydowanie.
- Chcieć to możesz , ale ... yy wypadło mi z głowy , nieważne ... Masz szczęście German i  Viola są w domu . Idź do gabinetu , ja nie mam czas , muszę pomalować sobie jeszcze paznokcie od stóp  .
- Dobrze , a kim jesteś ? - zapytałam z ciekawości
- Przyszłą żoną Germana , jestem Jade
- A ja Matias , jej brat - dopiero co wszedł do salonu , nie widział mnie .
- To ty ! - krzykłam.
- Co ja?- zapytał
- Ostatnio wpadłeś na mnie w parku , wylałeś wodę i jeszcze nakrzyczałeś , że to moja wina.
- A to ty ta wariatka, która wiąże buta na środku chodnika ! - bardzo głośno gadaliśmy , w zasadzie krzyczeliśmy . W pewnym momencie wyszedł German z Vilą , najchętniej podeszłabym i ją przytuliła.
- Co tu się dzieje ? - zapytał German .
- Przepraszam chciałam zostać guwernantką Violetty i troszeczkę pokłóciłam się z nim - pokazała na Matiasa .
- Palcem się nie pokazuje , powiedziała Jade , która akurat jadła ciasto .- Nie nauczyli cię - dodała.
- A pani nie nauczyli , że nie mówi się , kiedy się je - powiedziałam , a Viola się zaśmiała chyba nie przypada za Jade.
- Violetto , proszę cię to nie jest śmieszne  - ale po chwili sam zaczął się śmiać , Jade wyszła z pokoju razem ze swoim braciszkiem. - Dobra starczy już.
- Tato proszę niech Angie zostanie moją guwernantką , proszę .
- No dobrze , dobrze - zgodził się? nie mogłam w to uwierzyć.
- Dziękuje nie zawiodę pana - powiedziałam i poszłam z Violettą na górę.


                                Violetta

 -Cieszę się , że to ty będziesz moją guwernantką- powiedziała Viola.
- Ja też, nie widziałam cię tak długo ... - powiedziałam bez zastanowienia.
- Że co ? - I co teraz ? 


Piszcie czy fajny, ciągle jest mało komentarzy i nie wiem czy warto prowadzić bloga , ale i tak nie mam co robić , nie wiem zobaczę , sorry za błędy , ale dopiero co wstałam , a dzisiaj wyjeżdżam , nie będzie mnie 2 dni prawdopodobnie , więc nie liczcie na rozdział , jak przyjadę dodam 2 albo 3 . Szkoda , że mało komentarzy , ale widzę , że dużo osób tu wchodzi , nie wiem , no piszcie kom. dla was to chwila , a dla mnie znak , że warto pisać tego bloga :)
Buziaczki
Weronika Verdas 
A jeszcze jedno : 
Odpowiedcie na pytania , tak jak uważacie :
1 Z kim ma być Viola ?
2. Zkim ma być Angie ?
3. A z kim Maxi , Andreas i tomas ?

Liczę na was <3






4 komentarze:

  1. Powiem ci tylko, że Viola ma być z Leonem ;-)
    I nie usuwaj bloga prooosze...
    Masz GG?
    Pozdro, Ann ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki , nie usunę przyrzekam :D
      moje gg to : 48062028

      Usuń
  2. Nie no super czytam od początku podoba mi się jak piszesz Weronika :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Viola i Leon
    Angie i German
    Maxi i Nati
    Andres i Cami
    Tomas i Ludmiła jak się zmieni ja nie to nie.
    P.S Rozdział super

    OdpowiedzUsuń