środa, 24 lipca 2013

Rozdział 11 - Wyniki



Angie
Nie mogę w to uwierzyć… German… On… Mnie pocałował. To było nawet miłe, ale to mąż mojej siostry, a tak w ogóle to ja chyba poczułam coś do Pablo. To mój przyjaciel, zawsze jest przy mnie, wspiera mnie i pociesza.
- German… Ja… Muszę iść już do Violetty, przepraszam.
- Nie, to ja przepraszam Angie, nie wiem co mnie napadło.
- Spokojnie, nic się nie stało, a teraz idę.
- Dobranoc Angie.
- Dobranoc.

German
Nie wiem co mnie napadło. Ale chyba zakochałem się w Angie. Nie mogę w to uwierzyć. Muszę pomyśleć co dalej. Nie mogę tak tego zostawić…

Violetta
Co ja zrobiłam? Niepotrzebnie mówiłam Leonowi, ale to mój chłopak i nie chcę mieć przed nim tajemnic. Jutro muszę z nim to wszystko wyjaśnić. Zmuszę go, żeby tym razem mnie wysłuchał… Teraz, gdy mam pewność, że do Tomasa nic nie czuję, muszę odbudować mój związek z Leonem. Ktoś zapukał do moich drzwi, była to Angie…
- Cześć Violu. Stało się coś? – Ona zawsze wie kiedy coś mnie smuci.
- Nic takiego… Pokłóciłam się z Leonem. - gdy to powiedziałam, rozpłakałam się.
- Ale o co?
- No, bo jak byłam w studio, to śpiewałam z Tomasem i wydawało mi się, że coś do niego poczułam i postanowiłam o tym powiedzieć Leonowi, ale on się obraził i się do mnie nie odzywa.
- Violu, jeśli on jest dla ciebie ważny, to musisz z nim porozmawiać.
- Tak Angie, już postanowiła, że porozmawiam z nim jutro.
Poszłam spać i obudziłam się nazajutrz o 6:30. Ubrałam się tak------>
Musiałam wyglądać ładnie dla Leona. Chciałam się z nim wreszcie pogodzić.

Leon
Violetta mnie zraniła. Ja ją naprawdę kocham, a ona mi mówi, że czuje coś do Tomasa. Mam ochotę zamknąć się u siebie w pokoju, aby uniknąć konfrontacji z nią. Nie mam ochoty rozmawiać z Violettą, ale jestem bardzo ciekawy co ma mi do powiedzenia. Jestem też bardzo ciekawy, czy się dostała oraz kto jeszcze dostał się do studia. Wciąż patrzę na nasze wspólne zdjęcie, które stoi na mojej szafce.


Violetta
Jestem już przed studiem. Bardzo boję się zobaczyć wyniki. Pewnie się nie dostałam. Jest tyle o wiele bardziej utalentowanych uczniów ode mnie. Dlaczego mieliby wybrać mnie. Gdy się spostrzegłam byłam już pod tablicą z wynikami i chcąc nie chcąc musiałam na nią spojrzeć.

Helena Gulio +
Marta Raque –
Tomas Heredia +
Diego Domingues +
Alba Rico –
Violetta Castillo +
Martina Blanco –
Jorge Hilt –
Broadway Suliq +

Byłam bardzo szczęśliwa, gdy się dowiedziałam, że dostałam się do studia. Pobiegłam szybko do przyjaciół, żeby im o tym powiedzieć, bardzo się cieszyli razem ze mną. Wtedy zobaczyłam, że obok szafek stoi Leon. Postanowiłam podbiec do niego i rzuciłam mu się na szyję. On na to…

          _______________________________________________________

Tak jak obiecałam, rozdziały będą rzadziej, chyba że będzie więcej komentarzy. Wiem, że krótki, ale nie mam weny. Następny rozdział będzie wtedy, jeśli pojawi się conajmniej 5 komentarzy ;p

Pozdrawiam, Elena ;-) 

13 komentarzy:

  1. Ciekawe co bedzie dalej .

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Tak jak napisałam, czas publikacji następnego rozdziału zależy od liczby komentarzy ;-*

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Jak będzie więcej komentarzy , przynajmniej 5 :)

      Usuń
  4. Niech Vilu się w końcu pogodzi z Leonem xD
    Czekam na next ;))

    Pati ;**

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny rozdział!!! Jak zwykle z resztą ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Super dzisiaj dopiero odkryłam twojego bloga i od razu mi się spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  7. super blog :D
    dzisiaj dopiero go odkryłam <3
    czekam na next ...
    plis niech wróci Leonetta :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny blog! <3 Dopiero co go odkryłam ( godzine temu ) i wszystkie rozdziały czytałam z wielkim uśmoiechem :-) Zgadzam się z komentarzem powyżej , niech wróci Leonetta ;***
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uśmiecjem* Sory za błąd ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham normalnie tw blog:) . Kiedy następne rozdziały.

    OdpowiedzUsuń
  11. niech Leonetta wróci PLISKA

    OdpowiedzUsuń