piątek, 12 lipca 2013

Prolog

No to zaczynamy ... :)

Pamiętnik Violetty :
 ,, Kochany pamiętniku ! Dzisiaj wracam do Buenos Aires po długich latach . Bardzo się ciesze z tego powodu. Olga i Ramallo już tam są. Moja mam umarła gdy miałam 5 lat , zginęła w wypadku samochodowym i tylko tyle wiem , tata nie lubi o niej mówić  .Jest też ktoś jeszcze ... Jade - narzeczona mojego taty . Nie wiem co on w niej widzi , przecież to zwykła jędza . Nie lubi mnie zresztą ja jej też . Ona myśli tylko o ubraniach i innych głupotach . Ciekawe czy na serio kocha tatę ? Ale skończę to - nie będę marnować czasu ani miejsca w moim nowym pamiętniku na nią . Chciałabym być normalną nastolatką , chodzić do normalnej szkoły i mieć przyjaciół , a może i chłopaka ... Mam nadzieje że w Buenos Aires to wszystko się zmieni. Zaczynam nowy pamiętnik i mam nadzieje że nowe życie ...
                                                                                                                                Violetta

2 komentarze: